Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Person berv
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 20 of 32
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
2014
B2B-Marketing : Herausforderung Nachhaltigkeit
Gürtler, Stefan
;
Berger, Verena
May-2018
Bedeutung und Stellenwert der OECD-Leitsätze für multinationale Unternehmen in der Schweiz
Winistörfer, Herbert
;
Daub, Claus-Heinrich
;
Thakur, Seta
;
Berger, Verena
;
Weber, Marie-Christin
6-Jun-2018
Bedeutung und Stellenwert der OECD-Leitsätze für multinationale Unternehmen in der Schweiz : Studie im Auftrag des Staatssekretariats für Wirtschaft SECO & der Direktion für Entwicklung und Zusammenarbeit DEZA
Winistörfer, Herbert
;
Daub, Claus-Heinrich
;
Thakur, Seta
;
Berger, Verena
;
Weber, Marie-Christin
2020
Der «Behaviour Intervention Design»-Prozess : in sechs Schritten zu einer wirksamen Verhaltensintervention
Berger, Verena
;
Borst, Andrea
;
Müller, Urs
2011
CAS für nachhaltigen Marketing-Erfolg
Berger, Verena
2012
Consumers and eco-labelling : a repertory grid study
Berger, Verena
;
Hari, Jürg J.
2015
Developing guidance for companies to master current challenges in sustainability reporting : two case studies from banking and tourism in Switzerland
Daub, Claus-Heinrich
;
Brand, Fridolin S.
;
Berger, Verena
;
Hetze, Katharina
;
Winistörfer, Herbert
7-Mar-2018
Die Ernährungsphysiologischen Balancepunkte (EBP) : ein Modell zur Beurteilung der Ausgewogenheit von Mittagsmahlzeiten in der Außer-Haus-Verpflegung
Müller, Claudia
;
Berger, Verena
;
Schmutz, Christa
;
Baumer, Beatrice
2016
Fostering sustainable nutrition behavior through gamification
Berger, Verena
;
Schrader, Ulf
Mar-2018
"Informational Nudges“ zur Förderung eines nachhaltigen Ernährungsverhaltens in der Gemeinschaftsgastronomie : ein Feldexperiment
Berger, Verena
;
Müller, Claudia
;
Bearth, Angela
3-Jun-2011
Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg
Berger, Verena
2016
Macht Medienkonsum glücklich? : Der Einfluss von Medienkonsum auf die Lebenszufriedenheit von Digital Natives
Berger, Verena
;
Bärtschi, Ian
2018
Der Menü-Nachhaltigkeits-Index : Bewertungsgrundlage und Kommunikationsansätze
Müller, Claudia
;
Berger, Verena
2017
Mobile-only-Strategie : die Akzeptanz aus Konsumentensicht
Seiler, Roger
;
Berger, Verena
;
Kremer, Mine
1-Oct-2011
Nachhaltigkeit : Sustainability Marketing 2.0
Müller, Guido
;
Berger, Verena
2015
New approaches for fostering sustainable nutrition behavior : the potential of social norms in gamification interventions
Berger, Verena
;
Schrader, Ulf
Sep-2016
Overcoming current challenges in sustainability reporting : insights from a Swiss study
Hetze, Katharina
;
Brand, Fridolin Simon
;
Berger, Verena
;
Winistörfer, Herbert
;
Daub, Claus-Heinrich
28-Aug-2018
Overcoming current practical challenges in sustainability and integrated reporting : insights from a Swiss field study
Brand, Fridolin S.
;
Berger, Verena
;
Hetze, Katharina
;
Schmidt, Jörg
;
Weber, Marie-Christin
, et al
2011
Schweizer Wohlstand zwischen Vergangenheit und Zukunft
Hannich, Frank
;
Berger, Verena
2019
Should manufacturers use food labels? : the case of chocolate
Berger, Verena
;
Müller, Steffen
;
Seiler, Roger