Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg
Authors: Berger, Verena
Published in: EcoLife
Volume(Issue): 2011
Issue: 3
Page(s): 32
Issue Date: 3-Jun-2011
Publisher / Ed. Institution: ProfileMedia
Language: German
Subjects: CAS; Nachhaltigkeit
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16965
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Berger, V. (2011). Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg. EcoLife, 2011(3), 32.
Berger, V. (2011) ‘Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg’, EcoLife, 2011(3), p. 32.
V. Berger, “Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg,” EcoLife, vol. 2011, no. 3, p. 32, Jun. 2011.
BERGER, Verena, 2011. Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg. EcoLife. 3 Juni 2011. Bd. 2011, Nr. 3, S. 32
Berger, Verena. 2011. “Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg.” EcoLife 2011 (3): 32.
Berger, Verena. “Innovationen und Nachhaltigkeits-Marketing : ein Lehrgang für nachhaltigen Marketingerfolg.” EcoLife, vol. 2011, no. 3, June 2011, p. 32.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.