Title: B2B-Marketing : Herausforderung Nachhaltigkeit
Authors : Gürtler, Stefan
Berger, Verena
Published in : Marketing & Kommunikation
Volume(Issue) : 2014
Issue : 1
Pages : 90
Pages to: 90
Publisher / Ed. Institution : Galledia
Issue Date: 2014
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Die Potenziale, die sich aus der Übernahme von Nachhaltigkeitskonzepten und dem Einsatz entsprechender Produkte und Prozesse ergeben, sind im B2B–Bereich nicht ansatzweise ausgeschöpft. Oft fehlt es an einer klaren Nutzendifferenzierung des Angebots - und einer einfachen Demonstration und Kontrollmöglichkeit des «Vorteils durch Nachhaltigkeit».
Further description : Weitere Version des Artikels erschienen im ZHAW Marketing Management Blog vom 27.02.2014: https://blog.zhaw.ch/marketingmanagement/patricia-1/
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 1023-8913
0255-7673
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11357
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.