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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2008Marketing events : determinants and consequences of participant satisfactionMüller, Steffen; Lütke, Verena
2008Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffenKaul, Helge; Steinmann, Cary
2008Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2008The 30-Second-Sale : snap impressions of a retail sales person influence consumers decision makingHari, Jürg; Stros, Michael; Marriott, John
2008Mixed evidence of an early market entry in the pharmaceutical business marketStros, Michael; Hari, Jürg; Marriott, John
2008CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008EU enlargement : a case study of branding standardisationMelewar, T.C.; Hayday, David; Gupta, Suraksha; Cohen, Geraldine
2008Power of the subconscious in decision making in personal sellingStros, Michael; Hari, Jürg J.; Mariott, John
2008Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfenKaul, Helge
2008CRM : Tops, Flops & Trends 2008Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2008Uses of corporate blogsHallier, Christine
2008Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?Hari, Jürg J.; Meyer, Annalisa
2008Swiss CRM 2008 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenTroesch-Jacot, Mireille; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia; Siems, Florian
2008Destinationsmarken im Special Interest Tourismus : dargestellt am Beispiel des KlettertourismusHannich, Frank M.
2008Langfristiger Unternehmenserfolg = Strategie + Innovationen + CRMRüttimann, René
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