Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen
Authors: Kaul, Helge
Published in: Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen
Editors of the parent work: Kaul, Helge
Steinmann, Cary
Page(s): 53
Pages to: 72
Issue Date: 2008
Publisher / Ed. Institution: Schäffer-Poeschel
Publisher / Ed. Institution: Stuttgart
ISBN: 978-3-7910-2757-9
3-7910-2757-3
Language: German
Subjects: Community Marketing; Social Media; Kundenpotenziale; Leistungspotenziale; Marketing
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/12679
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Center for Arts Management (ZKM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

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Kaul, H. (2008). Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen. In H. Kaul & C. Steinmann (eds.), Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen (pp. 53–72). Schäffer-Poeschel.
Kaul, H. (2008) ‘Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen’, in H. Kaul and C. Steinmann (eds) Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, pp. 53–72.
H. Kaul, “Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen,” in Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, H. Kaul and C. Steinmann, Eds. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2008, pp. 53–72.
KAUL, Helge, 2008. Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen. In: Helge KAUL und Cary STEINMANN (Hrsg.), Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen. Stuttgart: Schäffer-Poeschel. S. 53–72. ISBN 978-3-7910-2757-9
Kaul, Helge. 2008. “Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen.” In Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, edited by Helge Kaul and Cary Steinmann, 53–72. Stuttgart: Schäffer-Poeschel.
Kaul, Helge. “Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfen.” Community Marketing : wie Unternehmen in sozialen Netzwerken Werte schaffen, edited by Helge Kaul and Cary Steinmann, Schäffer-Poeschel, 2008, pp. 53–72.


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