Search


Results 346-360 of 414 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2009How to design loyalty programs : a conjoint analytical approachMüller, Steffen
2009Auctions with variable supply : uniform price versus discriminatoryDamianov, Damian S.; Becker, Johannes Gerd
2009Swiss CRM 2009 : Management von Daten oder von EmotionenRüeger, Brian; Berger, Verena
2009Strategic Foresight : Trend- und Zukunftsforschung in Unternehmen - Instrumente, Prozesse, FallstudienMüller-Stewens, Günter; Müller, Adrian W.
2009Von LOHAS profitierenRüeger, Brian
2009Emotionen als Instrument der MarketingpraxisReidenbach, Judith; Kucza, Gunther
1-Jul-2008LOHAS : weiterhin auf dem VormarschRüeger, Brian; Heimann, I.
2008Mixed evidence of an early market entry in the pharmaceutical business marketStros, Michael; Hari, Jürg; Marriott, John
2008Power of the subconscious in decision making in personal sellingStros, Michael; Hari, Jürg J.; Mariott, John
2008Integriertes Community Marketing : Kunden- und Leistungspotenziale erfolgreich verknüpfenKaul, Helge
2008CRM : Tops, Flops & Trends 2008Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2008Uses of corporate blogsHallier, Christine
2008Kunden binden : Kundenkarten funktionieren - oder doch nicht?Hari, Jürg J.; Meyer, Annalisa
2008Swiss CRM 2008 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenTroesch-Jacot, Mireille; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia; Siems, Florian
2008Destinationsmarken im Special Interest Tourismus : dargestellt am Beispiel des KlettertourismusHannich, Frank M.
Results 346-360 of 414 (Search time: 0.006 seconds).