Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 63 to 82 of 507 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
Apr-2023Content Marketing Studie 2023 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizMerdzanovic, Adis; Suvada, Adrienne; Strässner, Anna-Maria
2018Content Marketing und BrandingSuvada, Adrienne
2020Content Marketing-Studie 2020 : Einsatz und Verbreitung des Content Marketing in der SchweizBächler, Jesse; Suvada, Adrienne; Klaas, Michael; Bulatovic, Andjela; Wyss, Saskia
Mar-2021Corona Spezial 2020 : eine Studie über den Schweizer Stellenmarkt in Zusammenarbeit zwischen JobCloud und ZHAWHänggi, Rebekka; Kriegel, Malte; Zumkehr, Maria; Bachler, Manuel; Hannich, Frank, et al
2005Corporate identity : concept, components and contributionMelewar, T. C.; Karaosmanoglu, Elif; Paterson, Douglas
2012Corporate Identity Online : wie Online-Kommunikation die Wahrnehmung des Unternehmens beeinflusstHallier Willi, Christine
2012Corporate image formation in virtual communities : a mixed-method approachHallier Willi, Christine; Melewar, T.C.
2015Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der MarktforschungMüller, Steffen; Graf, Sandro
2016Couch Commerce durch Fernsehwerbung fördernBétrisey, Michèle; Seiler, Roger
23-Feb-2011CRM 2015 : behandle mich, als wäre ich der einzige Kunde auf der WeltLucco, Andreas; Schwab, Katja; Lichter, Rolf; Salma, Viktoria
2008CRM : Tops, Flops & Trends 2008Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2008CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
5-Sep-2009CRM Online-Games : Chance oder Flop?Rüeger, Brian; Häfeli, Mike; Marty, Fabienne; Sauer, Cornelia
Nov-2013CRM Trends 2015Lichter, Rolf; Lucco, Andreas; Salma, Viktoria
2020Cross industrial PLM benchmarking using maturity modelsSteck, Philipp; Nyffenegger, Felix; Vogt, Helen; Hänggi, Roman
22-Mar-2022Cross-cultural differences in consumers' attention to food labelsHo, Kenneth Fu Xian; Liu, Fang; Tarabashkina, Liudmila; Volery, Thierry
2013Crowd und RübenMüller, Salome; Simeon, Michaela
2015Customer acceptance tests and new product success : an application of QCA in innovation researchHein, Daniel; Ivens, Björn; Müller, Steffen
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
Nov-2022Customer Management Studie 2022 : Trends, Daten und NachhaltigkeitHeierli, Reto; Hannich, Frank; Zimmer, Marcus; Zumstein, Darius; Oehninger, Fabian, et al