Title: CRM Online-Games : Chance oder Flop?
Authors : Rüeger, Brian
Häfeli, Mike
Marty, Fabienne
Sauer, Cornelia
Published in : Marketing & Kommunikation
Pages : 28
Publisher / Ed. Institution : Galledia
Issue Date: 5-Sep-2009
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subjects : ZMM; Game; CRM
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Spieltrieb ist auch im Web Trumpf. Als neues Marketing-Instrument sind Online Games im Aufbruch und blicken einer rosigen Zukunft entgegen. Die Hauptanwendungen heute liegen in den Bereichen Kundenbindung und Brandmanagement. Customer Relations Management mit neuen Vorzeichen.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11736
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.