Title: Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der Marktforschung
Authors : Müller, Steffen
Graf, Sandro
Published in : Jobprofile im Marketing
Pages : 7
Pages to: 18
Publisher / Ed. Institution : vdf Hochschulverlag
Publisher / Ed. Institution: Zürich
Issue Date: 2015
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Series : SML essentials
Series volume: 4
Type of review: No review
Language : German
Subjects : Customer Insight Manager; Marketing; Marktforschung; Jobprofil
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Customer Insight Manager nehmen eine zentrale Rolle in der Analyse und Planungsphase ein. Sie versorgen insbesondere Product, Pricing und Key Account Manager mit kundenbezogenen Informationen – den Customer Insights. Oft sind sie in der Marktforschung angesiedelt und spezialisieren sich in diesem Gebiet weiter.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Book part
ISBN: 978-3-7281-3701-2
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16978
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.