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Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der MarktforschungMüller, Steffen; Graf, Sandro
2015Customer acceptance tests and new product success : an application of QCA in innovation researchHein, Daniel; Ivens, Björn; Müller, Steffen
2019Customer Delight : die Treiber in der DienstleistungsbrancheMüller, Steffen; Vogt, Helen; Zaugg, Selina
2019“Dear Monica, thank you for your review” : the impact of hotel responses to online reviewsFurchheim, Pia; Müller, Steffen; Sponagel, Claudio; Collenberg, Anja
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
2009How to design loyalty programs : a conjoint analytical approachMüller, Steffen
2018Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTestMüller, Steffen; Struik, Arie; Beinert, Markus
2017Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?Müller, Steffen; Beinert, Markus; Seiler, Roger
28-May-2020In der Schweiz fühlt sich der Gast sicherMüller, Steffen; Heim, Nina
2015Jobprofile im MarketingMüller, Steffen; Fuchs, Rainer; Graf, Sandro; Klaas, Michael
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine, et al
2004Loality program benefits : measurement, determinants, impactMüller, Steffen; Pietrzyk, Sabine
2006Lohnen sich Bonusprogramme? : eine Analyse auf Basis von PaneldatenDiller, Hermann; Müller, Steffen
2007Loyality programs and customer loyality : a panel data analysisMüller, Steffen
2020Marketing Analytics Studie : Einsatz von Marketing Analytics und Artificial Intelligence in Schweizer UnternehmenMüller, Steffen; Klaas, Michael; Collenberg, Anja; Rozumowski, Anna; Lenggenhager, Vera Nina
2008Marketing events : determinants and consequences of participant satisfactionMüller, Steffen; Lütke, Verena
2020Online-Feedback ist nur halbe WahrheitMüller, Steffen
2020Pricing : Prinzipien und Prozesse der betrieblichen PreispolitikDiller, Hermann; Beinert, Markus; Ivens, Björn; Müller, Steffen; Diller, Hermann, et al
2015Product Manager : Anwälte der Kundschaft an der Schnittstelle zur EntwicklungsabteilungMüller, Steffen; Fuchs, Rainer
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger