Publication type: Book part
Type of review: Editorial review
Title: Integration der Aufgaben
Authors: Rüeger, Brian
Klaas, Michael
Müller, Steffen
Graf, Sandro
et. al: No
Published in: Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren
Editors of the parent work: Rüeger, Brian
Merdzanovic, Adis
Wyss, Saskia
Page(s): 267
Pages to: 285
Issue Date: 2022
Publisher / Ed. Institution: Versus
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-03909-356-4
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/24737
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Rüeger, B., Klaas, M., Müller, S., & Graf, S. (2022). Integration der Aufgaben. In B. Rüeger, A. Merdzanovic, & S. Wyss (eds.), Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren (pp. 267–285). Versus.
Rüeger, B. et al. (2022) ‘Integration der Aufgaben’, in B. Rüeger, A. Merdzanovic, and S. Wyss (eds) Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren. Zürich: Versus, pp. 267–285.
B. Rüeger, M. Klaas, S. Müller, and S. Graf, “Integration der Aufgaben,” in Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, B. Rüeger, A. Merdzanovic, and S. Wyss, Eds. Zürich: Versus, 2022, pp. 267–285.
RÜEGER, Brian, Michael KLAAS, Steffen MÜLLER und Sandro GRAF, 2022. Integration der Aufgaben. In: Brian RÜEGER, Adis MERDZANOVIC und Saskia WYSS (Hrsg.), Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren. Zürich: Versus. S. 267–285. ISBN 978-3-03909-356-4
Rüeger, Brian, Michael Klaas, Steffen Müller, and Sandro Graf. 2022. “Integration der Aufgaben.” In Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, edited by Brian Rüeger, Adis Merdzanovic, and Saskia Wyss, 267–85. Zürich: Versus.
Rüeger, Brian, et al. “Integration der Aufgaben.” Marketingmanagement : Building and Running the Business : mit Marketing Unternehmen transformieren, edited by Brian Rüeger et al., Versus, 2022, pp. 267–85.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.