Browsing by Person muef

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 37  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2019Akzeptanz von Dynamic Pricing : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer SkigebietenHeim, Nina; Müller, Steffen; Grob, Lea
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2015Bessere Beziehungen durch FeedbacksystemeMüller, Steffen; Farese, Crisanto
2006Bonusprogramme als Instrumente des Beziehungsmarketing : eine theoretische und empirische AnalyseMüller, Steffen
2018Choice overload In the airline industry : a web experiment on booking flights onlineSeiler, Roger; Müller, Steffen; Herzog, Clemens
2017Collaborative Competitive IntelligenceMüller, Steffen; Merkli, Daphne
2015Costumer Insight Manager : interne Spezialisten im Dienste der MarktforschungMüller, Steffen; Graf, Sandro
2015Customer acceptance tests and new product success : an application of QCA in innovation researchHein, Daniel; Ivens, Björn; Müller, Steffen
2019Customer Delight : die Treiber in der DienstleistungsbrancheMüller, Steffen; Vogt, Helen; Zaugg, Selina
2019“Dear Monica, thank you for your review” : the impact of hotel responses to online reviewsFurchheim, Pia; Müller, Steffen; Sponagel, Claudio; Collenberg, Anja
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
2009How to design loyalty programs : a conjoint analytical approachMüller, Steffen
2018Identifikation von Begeisterungsfaktoren durch Online Reviews : das Beispiel alaTestMüller, Steffen; Struik, Arie; Beinert, Markus
2017Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?Müller, Steffen; Beinert, Markus; Seiler, Roger
2015Jobprofile im MarketingMüller, Steffen; Fuchs, Rainer; Graf, Sandro; Klaas, Michael
2019Komplexität und Dynamik im Marketing : Swiss Marketing Leadership Studie 2019Heierli, Reto; Furchheim, Pia; Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Crowden, Catherine, et al
2004Loality program benefits : measurement, determinants, impactMüller, Steffen; Pietrzyk, Sabine
2006Lohnen sich Bonusprogramme? : eine Analyse auf Basis von PaneldatenDiller, Hermann; Müller, Steffen
2007Loyality programs and customer loyality : a panel data analysisMüller, Steffen
2008Marketing events : determinants and consequences of participant satisfactionMüller, Steffen; Lütke, Verena