Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Bessere Beziehungen durch Feedbacksysteme
Authors: Müller, Steffen
Farese, Crisanto
Published in: KMU Magazin
Volume(Issue): 2015
Issue: 12
Pages: 46
Pages to: 48
Issue Date: 2015
Publisher / Ed. Institution: Horn
ISSN: 1424-7119
Language: German
Subjects: B2B; B2C; Feddbacksystem; Beziehung
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: In vielen Branchen können sich Unternehmen nicht mehr durch die Qualität ihrer Produkte differenzieren. Stattdessen rückt die Qualität ihrer Kundenbeziehungen in den Vordergrund. Dazu müssen sie verstehen, was die Qualität ihrer Kundenbeziehungen ausmacht. Dies gilt sowohl für das B2B- als auch das B2C-Geschäft.
URI: https://www.kmu-magazin.ch/marketing-vertrieb/bessere-beziehungen-durch-feedbacksysteme
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10601
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.