Search


Results 1-15 of 23 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
1-Feb-2017Management der persönlichen Interaktion im Verkauf : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenherstellernBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2017Wie schaffen Unternehmen Wert für den Kunden?Vogt, Helen
2017Economies of small : niche strategies and success factors of independent luxury brands in a global market dominated by big businessDuma, Fabio; Popcsev, Mark; Seelhofer, Daniel
2017Introducing the green materialist : a cluster analysis of North American and Swiss consumer populationsMartin, Christian; Furchheim, Pia; Morhart, Felicitas
2017Trust and e-commerceRawitzer, Heike; Seiler, Roger; Hari, Jürg J.
2017Einkaufstourismus Schweiz 2017 / 2018Rudolph, Thomas; Nagengast, Liane; Nitsch, Frauke
2017Kooperatives Kulturmarketing : Typen und strategische Implikationen der interaktiven Wertschöpfung im kulturellen MarktPotthast, Cornel; Kaul, Helge
2017Fan engagement value in team sport : service-dominant logic informed dimensionsHüttermann, Marcel; Uhrich, Sebastian; Königstorfer, Jörg
2017'I combined it myself'-effect : how to influence customers’ willingness to payOtto, Jessica; Hari, Jürg J.
2017Wie «funktionieren» Kunden?Müller, Steffen
2017Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online ReviewsBeinert, Markus; Struik, Arie; Müller, Steffen
2017Delight by Design als Erfolgsfaktor im SpitalwesenVetterli, Christophe; Scherrer, Corinne; Aquino Shluzas, Lauren Marie; Leifer, Larry
2017Warmth and competence : how to become a trustworthy “Lovable Star” in businessRozumowski, Anna; Hari, Jürg J.; Dermody, Janine
2017Marketing : Konzepte, Instrumente, AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Fuchs, Rainer; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean Paul
2017Marktforschung mit BeaconsFischer, Beat; Jud, Silvana
Results 1-15 of 23 (Search time: 0.005 seconds).