Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Delight by Design als Erfolgsfaktor im Spitalwesen
Authors: Vetterli, Christophe
Scherrer, Corinne
Aquino Shluzas, Lauren Marie
Leifer, Larry
Published in: Marketing Review St. Gallen
Volume(Issue): 34
Issue: 1
Pages: 10
Pages to: 16
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: Thexis Verlag
ISSN: 1865-6544
1865-7516
Language: German
Subject (DDC): 362: Health and social services
658.8: Marketing management
Abstract: Damit Customer Delight entstehen kann, muss ein Unternehmen Prototypen früh im Innovationsprozess nutzen. Der Fokus muss dabei auf den Kundenbedürfnissen liegen. Dies führt nicht nur zu einer hohen Kundenzufriedenheit, sondern auch zu weniger Gesamtkosten. Genau das hat ein Spital mit dem Service-Design-Ansatz für seine Patienten erreicht.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11160
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.