Title: Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews
Authors : Beinert, Markus
Struik, Arie
Müller, Steffen
Published in : Marketing Review St. Gallen
Volume(Issue) : 2017
Issue : 1
Pages : 68
Pages to: 75
Issue Date: Jan-2017
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Type of review: Peer review (Publication)
Language : German
Subjects : Smartphones; Online reviews; Marketing Review St. Gallen; Produkteigenschaften
Subject (DDC) : 658.5: Production management
658.8: Marketing management
Abstract: Online Reviews stellen sowohl für Konsumenten als auch für Unternehmen eine wichtige Informationsquelle dar. Dieser Beitrag zeigt, wie Online Reviews in Unternehmen das Produktmanagement bzw. -Controlling unterstützen können. Auf Basis zu Online Reviews zu Smartphones werden Produkteigenschaften identifiziert, die Kunden begeistern.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Article in scientific Journal
ISSN: 1865-6544
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8974
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.