Publication type: Article in scientific journal
Type of review: Peer review (publication)
Title: Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews
Authors: Beinert, Markus
Struik, Arie
Müller, Steffen
Published in: Marketing Review St. Gallen
Volume(Issue): 34
Issue: 1
Pages: 68
Pages to: 75
Issue Date: 2017
Publisher / Ed. Institution: Thexis Verlag
ISSN: 1865-6544
1865-7516
Language: German
Subjects: Smartphones; Online reviews; Marketing Review St. Gallen; Produkteigenschaften
Subject (DDC): 658.5: Production management
658.8: Marketing management
Abstract: Online Reviews stellen sowohl für Konsumenten als auch für Unternehmen eine wichtige Informationsquelle dar. Dieser Beitrag zeigt, wie Online Reviews in Unternehmen das Produktmanagement bzw. -Controlling unterstützen können. Auf Basis zu Online Reviews zu Smartphones werden Produkteigenschaften identifiziert, die Kunden begeistern.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8974
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.