Publication type: | Article in scientific journal |
Type of review: | Peer review (publication) |
Title: | Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews |
Authors: | Beinert, Markus Struik, Arie Müller, Steffen |
Published in: | Marketing Review St. Gallen |
Volume(Issue): | 34 |
Issue: | 1 |
Page(s): | 68 |
Pages to: | 75 |
Issue Date: | 2017 |
Publisher / Ed. Institution: | Thexis Verlag |
ISSN: | 1865-6544 1865-7516 |
Language: | German |
Subjects: | Smartphones; Online reviews; Marketing Review St. Gallen; Produkteigenschaften |
Subject (DDC): | 658.5: Production management 658.8: Marketing management |
Abstract: | Online Reviews stellen sowohl für Konsumenten als auch für Unternehmen eine wichtige Informationsquelle dar. Dieser Beitrag zeigt, wie Online Reviews in Unternehmen das Produktmanagement bzw. -Controlling unterstützen können. Auf Basis zu Online Reviews zu Smartphones werden Produkteigenschaften identifiziert, die Kunden begeistern. |
URI: | https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/8974 |
Fulltext version: | Published version |
License (according to publishing contract): | Licence according to publishing contract |
Departement: | School of Management and Law |
Organisational Unit: | Institute of Marketing Management (IMM) |
Appears in collections: | Publikationen School of Management and Law |
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Beinert, M., Struik, A., & Müller, S. (2017). Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews. Marketing Review St. Gallen, 34(1), 68–75.
Beinert, M., Struik, A. and Müller, S. (2017) ‘Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews’, Marketing Review St. Gallen, 34(1), pp. 68–75.
M. Beinert, A. Struik, and S. Müller, “Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews,” Marketing Review St. Gallen, vol. 34, no. 1, pp. 68–75, 2017.
BEINERT, Markus, Arie STRUIK und Steffen MÜLLER, 2017. Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews. Marketing Review St. Gallen. 2017. Bd. 34, Nr. 1, S. 68–75
Beinert, Markus, Arie Struik, and Steffen Müller. 2017. “Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews.” Marketing Review St. Gallen 34 (1): 68–75.
Beinert, Markus, et al. “Welche Produkteigenschaften begeistern Kunden? : eine Analyse von Online Reviews.” Marketing Review St. Gallen, vol. 34, no. 1, 2017, pp. 68–75.
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.