Search


Results 376-390 of 516 (Search time: 0.009 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2013Virtual brand-communities using blogs as communication platforms and their impact on the two-step communication process : a research agendaHallier Willi, Christine; Melewar, T.C.; Broderick, Amanda J.
2013Sieben Thesen : Denken in Silos ist VergangenheitSteinmann, Cary
2013Misconceptions of sales promotionsSchlaeger, Daniel; Fuchs, Rainer
2013Liebe auf wackligen BeinenJanoschka, Anja; Rellstab, Rolf
2013Der vernetzte Laden: vom Auslaufmodell zur Perle : wird der PoS durch CRM-Integration zum Serviceführer?Hannich, Frank; Crowden, Catherine; Wüthrich, Adrian
2013Genderspezifisches Touchpoint Management für DienstleistungsprodukteMandl, Teresa Valerie; Ackermann, Carole
2013Business students’ perception of sales careers : differences between students in Switzerland, Turkey, and the United StatesKarakaya, Fahri; Quigley, Charles; Bingham, Frank; Hari, Jürg J.; Nasir, Aslihan
2013Physische Post wirkt gerade bei Jungen besonders gutMüller, Salome; Hannich, Frank
2013Forschungskooperation Wirkung von BriefpostHannich, Frank; Müller, Salome
2013We don't need no statusfaction?!Hari, Jürg J.; Rawitzer, Heike
2013Welche CRM-Trends Schweizer Unternehmen beschäftigenHannich, Frank; Gehring, Bettina; Comolli, Lucia
2013Social media strategy : a step-by-step guide to building your social businessLardi, Kamales; Fuchs, Rainer
2013Mobile CRM : Potenziale erkennen und nutzenSeiler, Roger; Rellstab, Rolf; Völkle, Thomas
2013Kundenbeziehungsmanagement : Trends in der SchweizGehring, Bettina; Hannich, Frank
2013Ist Marketing weiblich?Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne
Results 376-390 of 516 (Search time: 0.009 seconds).