Title: Welche CRM-Trends Schweizer Unternehmen beschäftigen
Authors : Hannich, Frank
Gehring, Bettina
Comolli, Lucia
Published in : Marketing & Kommunikation
Volume(Issue) : 2013
Issue : 5
Pages : 11
Pages to: 13
Publisher / Ed. Institution : Galledia
Issue Date: 2013
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subjects : Schweizer; Trend; Unternehmen; CRM
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Die Schweizer Unternehmen sehen sich im harten Kampf um die Kunden. Wo die Qualität der Leistungen keine ausreichende Differnzierung mehr ermöglicht, setzten sie auf Erlebnis- und Beziehungsqualität. Personalisierung und Mobile CRM sind dabei die steigenden Trends des Jahres.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 1023-8913
0255-7673
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16336
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.