Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Ist Marketing weiblich?
Authors: Rüeger, Brian
Scherrer, Corinne
Published in: Marketing & Kommunikation
Volume(Issue): 2013
Issue: 8
Page(s): 26
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Galledia
ISSN: 1023-8913
0255-7673
Language: German
Subjects: Marketing; Kommunikation
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Die Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften sieht neue Anforderungen an das moderne Marketing - ausgelöst durch eine gesellschaftliche Werteveränderung. Vorschau auf ein Thema, das am Swiss New Marketing Forum am 10. September an der ZHAW in Winterthur vertieft behandelt wird.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10280
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
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Rüeger, B., & Scherrer, C. (2013). Ist Marketing weiblich? Marketing & Kommunikation, 2013(8), 26.
Rüeger, B. and Scherrer, C. (2013) ‘Ist Marketing weiblich?’, Marketing & Kommunikation, 2013(8), p. 26.
B. Rüeger and C. Scherrer, “Ist Marketing weiblich?,” Marketing & Kommunikation, vol. 2013, no. 8, p. 26, 2013.
RÜEGER, Brian und Corinne SCHERRER, 2013. Ist Marketing weiblich? Marketing & Kommunikation. 2013. Bd. 2013, Nr. 8, S. 26
Rüeger, Brian, and Corinne Scherrer. 2013. “Ist Marketing weiblich?” Marketing & Kommunikation 2013 (8): 26.
Rüeger, Brian, and Corinne Scherrer. “Ist Marketing weiblich?” Marketing & Kommunikation, vol. 2013, no. 8, 2013, p. 26.


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