Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Sieben Thesen : Denken in Silos ist Vergangenheit
Authors: Steinmann, Cary
Published in: Handelszeitung
Volume(Issue): 2013
Issue: 13
Pages: 43
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Ringier Axel Springer
ISSN: 1422-8971
Language: German
Subjects: Internet; Marketing
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Mit dem Internet ist laut dem Marketing-Professor ein Dämon aus der Flasche gelassen worden, der in seiner Wucht und Universalität vor 10 Jahren nicht vorstellbar war. "Um den Kontext zu verstehen: Wir erleben die Erfindung einer neuen gesellschaftlichen Ordnung."
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10421
https://issuu.com/gfm-swiss-marketing/docs/hze_13_special_marketing
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: International Management Institute (IMI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.