Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Sieben Thesen : Denken in Silos ist Vergangenheit
Authors: Steinmann, Cary
Published in: Handelszeitung
Volume(Issue): 2013
Issue: 13
Page(s): 43
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Ringier Axel Springer
ISSN: 1422-8971
Language: German
Subjects: Internet; Marketing
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Mit dem Internet ist laut dem Marketing-Professor ein Dämon aus der Flasche gelassen worden, der in seiner Wucht und Universalität vor 10 Jahren nicht vorstellbar war. "Um den Kontext zu verstehen: Wir erleben die Erfindung einer neuen gesellschaftlichen Ordnung."
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10421
https://issuu.com/gfm-swiss-marketing/docs/hze_13_special_marketing
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: International Management Institute (IMI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Steinmann, C. (2013). Sieben Thesen : Denken in Silos ist Vergangenheit. Handelszeitung, 2013(13), 43. https://issuu.com/gfm-swiss-marketing/docs/hze_13_special_marketing
Steinmann, C. (2013) ‘Sieben Thesen : Denken in Silos ist Vergangenheit’, Handelszeitung, 2013(13), p. 43. Available at: https://issuu.com/gfm-swiss-marketing/docs/hze_13_special_marketing.
C. Steinmann, “Sieben Thesen : Denken in Silos ist Vergangenheit,” Handelszeitung, vol. 2013, no. 13, p. 43, 2013, [Online]. Available: https://issuu.com/gfm-swiss-marketing/docs/hze_13_special_marketing
STEINMANN, Cary, 2013. Sieben Thesen : Denken in Silos ist Vergangenheit. Handelszeitung [online]. 2013. Bd. 2013, Nr. 13, S. 43. Verfügbar unter: https://issuu.com/gfm-swiss-marketing/docs/hze_13_special_marketing
Steinmann, Cary. 2013. “Sieben Thesen : Denken in Silos ist Vergangenheit.” Handelszeitung 2013 (13): 43. https://issuu.com/gfm-swiss-marketing/docs/hze_13_special_marketing.
Steinmann, Cary. “Sieben Thesen : Denken in Silos ist Vergangenheit.” Handelszeitung, vol. 2013, no. 13, 2013, p. 43, https://issuu.com/gfm-swiss-marketing/docs/hze_13_special_marketing.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.