Browsing by Person seir

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 15 to 34 of 48 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2015E-Health, fitness trackers and wearables : use among Swiss studentsSeiler, Roger; Hüttermann, Marcel
2019Der Einbezug von User Generated Content auf Instagram und dessen Einflüsse auf den Brand Equity : eine Analyse aus UnternehmenssichtBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger; Hunziker, Rahel
2019Einfluss auf die Kaufabsicht von Damenschmuck und welche Rolle dabei der Einsatz von Prominenten sowie das Medienformat spielenSeiler, Roger; Beurer-Züllig, Bettina; Ricetta, Eleonora
2019Exploring digital competencies and likelihood to recruit graduates amongst SMEs in UK and SwitzerlandNachmias, Stefanos; Mitsakis, Fotis; Hubschmid-Vierheilig, Elena; Rohrer, Monika; Seiler, Roger
2019Flexibilisierung der Hochschulbildung durch MOOCs : Disruption oder IntegrationKoruna, Stefan; Zbinden, Michael; Seiler, Roger
2017Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?Müller, Steffen; Beinert, Markus; Seiler, Roger
2017Informational nudges as an effective approach in raising awareness among young adults about the risk of future disabilityMiesler, Linda; Scherrer, Corinne; Seiler, Roger; Bearth, Angela
Jan-2017JobCloud Market Insights : eine verhaltensbasierte Studie des Schweizer Stellenmarktes in Zusammenarbeit zwischen der JobCloud AG und ZHAWHänggi, Rebekka; Hannich, Frank; Scheidegger, Nicoline; Bissig, Patrick; Comba, Fanny, et al
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.
2017Mensch vs. Kapital : kann ein Roboter meinen Job machen?Koruna, Stefan; Engeli, Pascal; Seiler, Roger
2013Mobile CRM : Potenziale erkennen und nutzenSeiler, Roger; Rellstab, Rolf; Völkle, Thomas
2017Mobile-only-Strategie : die Akzeptanz aus KonsumentensichtSeiler, Roger; Berger, Verena; Kremer, Mine
2014Online web experiments using live web contentSeiler, Roger; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
2018Product reviews with a social context : an experiment on online wine reviews in SwitzerlandSeiler, Roger; Kucza, Gunther; Schuppisser, Stefan
2018Purchasing the senator status for 2000 Euro? : the effect of a payment option in hierarchical loyalty programsMüller, Steffen; Seiler, Roger
2016Rahmenbedingungen für eRezeptBissig, Patrick; Seiler, Roger
2019Should manufacturers use food labels? : the case of chocolateBerger, Verena; Müller, Steffen; Seiler, Roger
2018Social Engineering Risk Mitigation : Entwicklung & Validierung eines Anti-Phishing-TrainingsSeiler, Roger; Zollinger, Moritz
2017Source credibility model, source attractiveness model and match-up-hypothesis : an integrated modelSeiler, Roger; Kucza, Gunther
2013Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Comolli, Lucia, et al