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2011Best of 10 years CRM - Auszüge aus den besten Master-Arbeiten in Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2008Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2008-12-12CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2009-09-05CRM Online-Games : Chance oder Flop?Rüeger, Brian; Häfeli, Mike; Marty, Fabienne; Sauer, Cornelia
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2017Digital marketing in retail : what are the benefits a Swiss premium department store could reap when adapting to the changing environment of digitization? A maturity modelRüeger, Brian; Schöni, Pascal
2018-07-19Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2010Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnenRüeger, Brian; Hanich, Frank
2011Internationales Product Management 2011 : Einsatz und Trends – Ergebnisse SchweizSauer, Cornelia; Weissert, Susanne; Rüeger, Brian; Müller, Guido
2013-08-08Ist Marketing weiblich?Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne
2008-07-01LOHAS : weiterhin auf dem VormarschRüeger, Brian; Heimann, I.
2015Marketing : Konzepte - Instrumente - AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean-Paul
2017-03Marketing : Konzepte, Instrumente, AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Fuchs, Rainer; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean Paul
2015-07-01Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011-11-12Nachhaltigkeit der Kundenbeziehung in B2B-Beziehungen: die Rolle der Kommunikation im CRM : Theorie und empirische ErgebnisseSiems, Florian; Moosmayer, Dirk; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2012-01Perspectives of customer relationship management (CRM) : theory, results of an empirical study from Switzerland and management implicationsSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Kraus, Sascha; Hillbrand, Christian; Karla, Jürgen
2015Status Quo und Entwicklungspotential von Schweizer Unternehmen in Bezug auf die Serviceorientierung und ServiceentwicklungWehrli, Hans Peter; Dietl, Helmut Max; Rüeger, Brian
2012Swiss CRM 2012 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Jenni, Claudia; Beerli, Beata; Mandl, Teresa Valerie; Rüeger, Brian
2013Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Comolli, Lucia; Kübler, David Lucien; Wüthrich, Adrian
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Müller, Steffen; Hüttermann, Marcel; Kübler, David Lucien; Stadelmann, Martin