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Issue DateTitleAuthor(s)
1998Beratung im KMU UrteilRüeger, Brian; Woog, Marc
2011Best of 10 years CRM - Auszüge aus den besten Master-Arbeiten in Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2008Community und Kunde : die Bedeutung von Communities innerhalb des Customer Relationship Management (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2008CRM : Tops, Flops & Trends 2008Hannich, Frank; Rüeger, Brian; Jenni, Claudia
2010CRM : Tops, Flops & Trends 2009Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2008CRM liegt bei KMU im TrendRüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2009-09-05CRM Online-Games : Chance oder Flop?Rüeger, Brian; Häfeli, Mike; Marty, Fabienne; Sauer, Cornelia
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2017Digital marketing in retail : what are the benefits a Swiss premium department store could reap when adapting to the changing environment of digitization? A maturity modelRüeger, Brian; Schöni, Pascal
2018Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2010Emotionalisierung des Kundenbeziehungsmanagements (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Sauer, Cornelia
2010Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnenRüeger, Brian; Hanich, Frank
2011Internationales Product Management 2011 : Einsatz und Trends – Ergebnisse SchweizSauer, Cornelia; Weissert, Susanne; Rüeger, Brian; Müller, Guido
2013Ist Marketing weiblich?Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne
2008-07-01LOHAS : weiterhin auf dem VormarschRüeger, Brian; Heimann, I.
2015Marketing : Konzepte - Instrumente - AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean-Paul
2017Marketing : Konzepte, Instrumente, AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Fuchs, Rainer; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean Paul
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2007Marketingtrend : Rückbesinnung auf den persönlichen KontaktRüeger, Brian; Leuch, Andrea; Hannich, Frank
2011Nachhaltigkeit der Kundenbeziehung in B2B-Beziehungen: die Rolle der Kommunikation im CRM : Theorie und empirische ErgebnisseSiems, Florian; Moosmayer, Dirk; Rüeger, Brian; Hannich, Frank