Browsing by Person rubn

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Best of 10 years CRM - Auszüge aus den besten Master-Arbeiten in Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2017Digital marketing in retail : what are the benefits a Swiss premium department store could reap when adapting to the changing environment of digitization? A maturity modelRüeger, Brian; Schöni, Pascal
2018-07-19Einleitung und ÜbersichtRüeger, Brian
2010Erfolgsfaktor Emotionalisierung : wie Unternehmen die Herzen der Kunden gewinnenRüeger, Brian; Hanich, Frank
2011Internationales Product Management 2011 : Einsatz und Trends – Ergebnisse SchweizSauer, Cornelia; Weissert, Susanne; Rüeger, Brian; Müller, Guido
2015Marketing : Konzepte - Instrumente - AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean-Paul
2017-03Marketing : Konzepte, Instrumente, AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Fuchs, Rainer; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean Paul
2012Swiss CRM 2012 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Jenni, Claudia; Beerli, Beata; Mandl, Teresa Valerie; Rüeger, Brian
2013Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Comolli, Lucia; Kübler, David Lucien; Wüthrich, Adrian
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Müller, Steffen; Hüttermann, Marcel; Kübler, David Lucien; Stadelmann, Martin
2017The role of brand communities within the athletic footwear industry : an assessment of selected brand communities with a focus on the Swiss athletic footwear industryRüeger, Brian; Müller, Dana