Title: CRM : Tops, Flops & Trends 2009
Authors : Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Jenni, Claudia
Published in : Jahrbuch Marketing 2010
Pages : 220
Pages to: 223
Publisher / Ed. Institution : Kömedia
Issue Date: 2010
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subjects : Marketing; Trends; Flops; CRM
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Die wirtschaftliche Situation hat klare Auswirkungen auf CRM. Einerseits fokussieren Unternehmen auf den Aufbau von Vertrauen zu Kunden und demonstrieren ihnen gegenüber Wertschätzung. Zum anderen besteht zunehmend Handlungsbedarf aufgrund der zunehmend sinkenden Mitarbeiterzufriedenheit. Dies zeigt die dritte Trendstudie "Swiss CRM" der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften.
Departement: School of Management and Law
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 1662-8276
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15960
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.