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2018-07Atlas : examining the wider context of assistive roboticsDoran, Hans; Neumann, Silke; Becker, Heidrun Karin; Kollmar, Anja; Misoch, S.; Pauli, C.; Müller, Salome; Hannich, Frank
2011-11Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den KundendialogHannich, Frank; Beerli, Beata
2011Best of 10 years CRM - Auszüge aus den besten Master-Arbeiten in Customer Relationship ManagementRüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2008Destinationsmarken im Special Interest Tourismus : dargestellt am Beispiel des KlettertourismusHannich, Frank M.
2018-06Generating research aims for legged robots : a market and dependability approachDoran, Hans Dermot; Hannich, Frank
2015-01Kundenbegeisterung durch MitarbeiterzufriedenheitHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2018-07-19Kundenbeziehungen emotionalisierenHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2017Küchenassistenzroboter für Seniorinnen und Senioren : Bedürfnisse, Akzeptanzfaktoren und WirtschaftlichkeitNeumann, Silke; Becker, Heidrun Karin; Kollmar, Anja; Misoch, Sabina; Pauli, Cora; Doran, Hans; Müller, Salome; Hannich, Frank
2012-01Perspectives of customer relationship management (CRM) : theory, results of an empirical study from Switzerland and management implicationsSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Kraus, Sascha; Hillbrand, Christian; Karla, Jürgen
2013-06-01Physische Post wirkt gerade bei Jungen besonders gutMüller, Salome; Hannich, Frank
2011Schweizer Wohlstand zwischen Vergangenheit und ZukunftHannich, Frank; Berger, Verena
2010Smart Metering : (K)ein Thema für Schweizer Energieversorgungsunternehmen?Cometta, Claudio; Hannich, Frank; Hertach, Christian
2012Swiss CRM 2012 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Jenni, Claudia; Beerli, Beata; Mandl, Teresa Valerie; Rüeger, Brian
2013Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Comolli, Lucia; Kübler, David Lucien; Wüthrich, Adrian
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Müller, Steffen; Hüttermann, Marcel; Kübler, David Lucien; Stadelmann, Martin
2012Swiss Social Media Report 2012 : Social Media-Wüste Schweiz?Ledergerber, Armin; Hannich, Frank; Simeon, Michaela; Gwerder, Patricia
2011-03The emotional side of CRM : results from an empirical study in Switzerland for business-to-business companiesSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011-06-01Weltmeister der Herzen : warum Sie Kundenbeziehungen gezielt emotional aufladen solltenHannich, Frank; Rüeger, Brian