Title: Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den Kundendialog
Authors : Hannich, Frank
Beerli, Beata
Published in : Marketing & Kommunikation
Volume(Issue) : 2011
Issue : 11
Pages : 63
Pages to: 64
Publisher / Ed. Institution : Galledia
Issue Date: Nov-2011
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Advanced Studies Megatrends und die bahnbrechenden gesellschaftlichen Veränderungen, die sie erwarten lassen, sind in aller Munde. Wirklichen Mehrwert aber bringt erst die Frage: Was bedeutet das für das CRM in meinem Unternehmen? Ein Bericht über die Kompetenzanforderungen zu Kundenbeziehungen.
Departement: School of Management and Law
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 0255-7673
1023-8913
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10628
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.