Search


Results 1-14 of 14 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022The influence of non-transactional fan engagement on merchandise consumptionHüttermann, Marcel; Kunkel, Thilo
2021A customer-centric search for triggers as a basis for marketing automation service designHannich, Frank; Kaya, Tania; Hüttermann, Marcel
2020Trigger-based Marketing : Tiki-Taka im digitalen KundenbeziehungsmanagementHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2020Esports sponsorship : an empirical examination of esports consumers’ perceptions of non-endemic sponsorsHüttermann, Marcel; Trail, Galen T.; Pizzo, Anthony D.; Stallone, Valerio
2019Measuring and understanding fan engagement in team sportsHüttermann, Marcel
2018Kundenbeziehungen emotionalisierenHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2018Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport : eine Fallstudienanalyse der Vereinsmarke FC St. PauliStröbel, Tim; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Nagel, Siegfried
2017Fan engagement value in team sport : service-dominant logic informed dimensionsHüttermann, Marcel; Uhrich, Sebastian; Königstorfer, Jörg
2017Dimensionen von Customer Engagement im Sport : Ergebnisse einer qualitativen AnalyseHüttermann, Marcel
2016Brand analysis in sports using repertory grid technique : Grasshopper Club Zurich as a case studyBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Hari, Jürg J.
2016Status Quo, aktuelle Trends und Erfolgsfaktoren im KundenbeziehungsmanagementBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel
2015Kundenbegeisterung durch MitarbeiterzufriedenheitHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2015Zufriedene Kunden im FokusHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Müller, Steffen
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
Results 1-14 of 14 (Search time: 0.004 seconds).
  • previous
  • 1
  • next