Title: Status Quo, aktuelle Trends und Erfolgsfaktoren im Kundenbeziehungsmanagement
Authors : Bissig, Patrick
Hüttermann, Marcel
Published in : Topsoft-Magazin
Volume(Issue) : 16
Issue : 1
Pages : 14
Pages to: 17
Publisher / Ed. Institution : Schmid + Siegenthaler Consulting
Issue Date: 2016
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Marketing ändert sich fundamental und sollte in modernen Unternehmen eine steuernde Funktion in Richtung Kunden- und Marktorientierung des Unternehmens einnehmen. Vor diesem Hintergrund entschied sich das Institut für Marketing Management der School of Management and Law der ZHAW zu einer Fusion der beiden bewährten Studienformate «Swiss CRM» und «Swiss Product Management» und veröffentlichte erstmalig die «Swiss Marketing Leadership Studie».
Departement: School of Management and Law
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 1664-6126
2504-3897
URI: https://www.topsoft.ch/
https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11015
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.