Title: Kundenbegeisterung durch Mitarbeiterzufriedenheit
Authors : Hannich, Frank
Hüttermann, Marcel
Published in : Contact Management Magazin : das Schweizer Magazin für Contactcenter, Kundenservice und Kundenbeziehungspflege
Volume(Issue) : 2015
Issue : 1
Pages : 34
Pages to: 35
Publisher / Ed. Institution : Profile Publishing
Issue Date: Jan-2015
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Dass Kundenzufriedenheit mit zufriedenen Mitarbeitern beginnt, ist bekannt. Im Contactcenter herrscht aber oft hohe Mitarbeiterfluktuation. CEM und NPS-Initiativen steigern das Bewusstsein für den Zusammenhang zusätzlich, sodass viele Schweizer Unternehmen nach geeigneten Instrumenten suchen.
Departement: School of Management and Law
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10623
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.