Title: Marketing ist Führungsaufgabe
Authors : Hüttermann, Marcel
Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Published in : Contact management magazine
Volume(Issue) : 2015
Issue : 3
Pages : 44
Publisher / Ed. Institution : ProfileMedia
Issue Date: 2015
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Marketing ändert sich fundamental und sollte in modernen Unternehmen eine steuernde Funktion in Richtung Kunden- und Marktorientierung des Unternehmens einnehmen. Dass dies nicht nur ein theoretischer Anspruch, sondern von den erfolgreichen Unternehmen gelebte Realität in der Schweiz ist, zeigt die Swiss Marketing Leadership Studie.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/10881
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.