Search


Results 361-375 of 516 (Search time: 0.014 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2014SenseMaking presentations : the effect of storytelling and knowledge visualization in B2B sales situations on attitudes, knowledge acquisition, and purchase intentionGlaunsinger, Senem; Miesler, Linda; Hari, Jürg J.
Nov-2013CRM Trends 2015Lichter, Rolf; Lucco, Andreas; Salma, Viktoria
Nov-2013Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollenHannich, Frank; Gehring, Bettina; Wüthrich, Adrian
2013Yield management for public theaters?Labaronne, Leticia
2013"Noch nie hat sich ein Unternehmen einfach so in eine Agentur verliebt" : die Zusammenarbeit mit Werbe- und Media-Agenturen - eine Studie aus KundensichtJanoschka, Anja; Fleck, Matthes; Schleiss, Sandra; Rellstab, Rolf
2013Grössere und kleinere Sprünge : Kundenbeziehungsmanagement in der Schweizer AssekuranzLucas, André
2013Plan and deliver business 2.0 initiativesLardi, Kamaleswari; Ledergerber, Armin
2013Read or recycle? : the impact of promotional and relational mailings on the response funnelHannich, Frank; Müller, Salome; Forestier, Céline
2013Market niches and the perceptual economic impacts on a remote alpine village : the BRITS week in LaaxJenkins, Ian; Rios-Morales, Ruth
2013Die Auswirkungen der Vertrauenswürdigkeit eines Online-Shops auf die Ziele des eCRM : unter besonderer Berücksichtigung des transaktionalen und relationalen KundenwertsMyrach, T.; Schauer, H.; Seiler, Roger
2013Storyselling : an experiment on storytelling at the product levelHari, Jürg J.; Rawitzer, Heike
2013Using voice of the customer programs to improve customer loyalty : the example hiltiMüller, Steffen
2013Plan and deliver enterprise collaboration initiativesLardi, Kamales; Rellstab, Rolf
2013A sustainable approach to social media for businessesGraf, Sandro; Mandl, Teresa Valerie
2013Service dominant logic : its past, present and future impact on marketing thoughtEhrenthal, Joachim
Results 361-375 of 516 (Search time: 0.014 seconds).