Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen
Authors: Hannich, Frank
Gehring, Bettina
Wüthrich, Adrian
Published in: Jahrbuch Marketing
Volume(Issue): 2014
Page(s): 190
Pages to: 192
Issue Date: Nov-2013
Publisher / Ed. Institution: Kömedia
ISSN: 1662-8276
Language: German
Subjects: Schweizer; Hyperwettbewerb; Marketing; Unternehmen
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15897
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Show full item record
Hannich, F., Gehring, B., & Wüthrich, A. (2013). Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen. Jahrbuch Marketing, 2014, 190–192.
Hannich, F., Gehring, B. and Wüthrich, A. (2013) ‘Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen’, Jahrbuch Marketing, 2014, pp. 190–192.
F. Hannich, B. Gehring, and A. Wüthrich, “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen,” Jahrbuch Marketing, vol. 2014, pp. 190–192, Nov. 2013.
HANNICH, Frank, Bettina GEHRING und Adrian WÜTHRICH, 2013. Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen. Jahrbuch Marketing. November 2013. Bd. 2014, S. 190–192
Hannich, Frank, Bettina Gehring, and Adrian Wüthrich. 2013. “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen.” Jahrbuch Marketing 2014 (November): 190–92.
Hannich, Frank, et al. “Hyperwettbewerb : wie Schweizer Unternehmen bestehen wollen.” Jahrbuch Marketing, vol. 2014, Nov. 2013, pp. 190–92.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.