Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Grössere und kleinere Sprünge : Kundenbeziehungsmanagement in der Schweizer Assekuranz
Authors: Lucas, André
Published in: Schweizer Versicherung
Volume(Issue): 2013
Issue: 11
Pages: 48
Pages to: 49
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: Springer
ISSN: 1422-8963
Language: German
Subjects: Kundenbeziehungsmanagement; Schweiz; Versicherung; CRM
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Das Thema Customer Relationship Management (CRM) ist in der Schweizer Assekuranz aktueller denn je. Die CRM-Budgets aller Unternehmen der Branche steigen an, teilweise sogar stark. Dies zeigt die Studie «Kundenbeziehungsmanagement in der Schweizer Assekuranz» der ZHAW School of Management and Law (SML). Das Zentrum für Risk & Insurance der SML hat aus Experteninterviews, umfassender Recherche und eigenem Know-how einen aktuellen Stand der Herausforderungen, Risiken und Trends des CRM generiert.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/9827
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute for Risk & Insurance (IRI)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.