Search


Results 1-15 of 23 (Search time: 0.006 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
1-Feb-2017Management der persönlichen Interaktion im Verkauf : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer LuxusuhrenherstellernBelz, Christian; Reinecke, Sven; Duma, Fabio
2017Einkaufstourismus Schweiz 2017 / 2018Rudolph, Thomas; Nagengast, Liane; Nitsch, Frauke
2017'I combined it myself'-effect : how to influence customers’ willingness to payOtto, Jessica; Hari, Jürg J.
2017Wie «funktionieren» Kunden?Müller, Steffen
2017Delight by Design als Erfolgsfaktor im SpitalwesenVetterli, Christophe; Scherrer, Corinne; Aquino Shluzas, Lauren Marie; Leifer, Larry
2017Warmth and competence : how to become a trustworthy “Lovable Star” in businessRozumowski, Anna; Hari, Jürg J.; Dermody, Janine
2017Marketing : Konzepte, Instrumente, AufgabenLucco, Andreas; Rüeger, Brian; Fuchs, Rainer; Ergenzinger, Rudolf; Thommen, Jean Paul
2017Marktforschung mit BeaconsFischer, Beat; Jud, Silvana
2017Collaborative Competitive IntelligenceMüller, Steffen; Merkli, Daphne
2017Wie gewinnen und pflegen Unternehmen Kundenbeziehungen?Hannich, Frank
2017Was ist die digitale Transformation und digitales Marketing?Klaas, Michael
2017Identifying product features that delight customers : are online reviews and surveys comparable?Müller, Steffen; Beinert, Markus; Seiler, Roger
2017Dialogmarketing Report Schweiz 2017Hannich, Frank; Suvada, Adrienne; Haarmann, Jens; Weinstock, Oliver; Schopfer, Heinz
2017Introducing the green materialist : a cluster analysis of North American and Swiss consumer populationsMartin, Christian; Furchheim, Pia; Morhart, Felicitas
2017Economies of small : niche strategies and success factors of independent luxury brands in a global market dominated by big businessDuma, Fabio; Popcsev, Mark; Seelhofer, Daniel
Results 1-15 of 23 (Search time: 0.006 seconds).