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1-Jul-2012Kundenverständnis oder Datenschutz : ein zunehmend unversöhnlicher Konflikt?Hannich, Frank; Beerli, Beata
2012Perspectives of customer relationship management (CRM) : theory, results of an empirical study from Switzerland and management implicationsSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Kraus, Sascha; Hillbrand, Christian; Karla, Jürgen
2012Kundenverständnis vs. DatenschutzHannich, Frank; Beerli, Beata
2011Weltmeister der Herzen : warum Sie Kundenbeziehungen gezielt emotional aufladen solltenHannich, Frank; Rüeger, Brian
2011The emotional side of CRM : results from an empirical study in Switzerland for business-to-business companiesSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Swiss-South Korean comparative study on image perception and ecological orientationBarthelmess, Petra; Hannich, Frank; Weissert, Susanne
2011Die Bedeutung von Gesellschafts-Megatrends für den KundendialogHannich, Frank; Beerli, Beata
2011Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2011Nachhaltigkeit der Kundenbeziehung in B2B-Beziehungen: die Rolle der Kommunikation im CRM : Theorie und empirische ErgebnisseSiems, Florian; Moosmayer, Dirk; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2011Customer emotions as a strategic goal of relationship marketing : an empirical comparison between B2B and B2C companies in SwitzerlandSiems, Florian; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2010Swiss CRM 2010 : Facebook, Xing und Co. bergen ungenutztes PotenzialRüeger, Brian; Hannich, Frank
2010CRM : Tops, Flops & Trends 2009Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Jenni, Claudia
2010Emotionalisierung des Kundenbeziehungsmanagements (CRM)Rüeger, Brian; Hannich, Frank; Sauer, Cornelia
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