Title: Swiss CRM Studie : Tops, Flops und Trends 2010
Authors : Rüeger, Brian
Hannich, Frank
Jenni, Claudia
Published in : Jahrbuch Marketing 2011
Pages : 220
Pages to: 223
Publisher / Ed. Institution : Kömedia
Issue Date: 2011
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subjects : Entwicklung; CRM; Studie; Soziales Netzwerk
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Nachdem sich die Entwicklung von CRM in der Schweiz durch die Wirtschaftskrise deutlich verlangsamt hat, wird wieder mehr investiert. Das Veständnis des Kundenverhaltens gerähtt dabei immer mehr in den Fokus. Die Analyse von sozialen Netzwerken kann dazu eine gute Informationsquelle sein. Wie die Studie Swiss CRM 2010 zeigt, sind die Schweizer Unternehmen zwar noch zurückhaltend, sehen aber das Potenzial, das sich hinter den Internet-Plattformen verbirgt.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Contribution to Magazine or Newspaper
ISSN: 1662-8276
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15997
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.