Search


Results 1-15 of 22 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
27-Nov-2019Marketing im GesundheitswesenAngerer, Alfred; Liberatore, Florian; Angerer, Alfred
10-Aug-2019Innovative Preissetzungsmechanismen unter besonderer Berücksichtigung von Pay-What-You-WantMatthias, Sander; Heim, Nina
Apr-2019The digital advertising ecosystem visualisation : literature reviewStallone, Valerio; Klaas, Michael
2019Big Data im MarketingKlaas, Michael; Ackermann, Kurt Alexander; Fleiss, Jürgen
2019No ad blockers for old men? : demographic evidence for ad blocker usage from GermanyStallone, Valerio
2019App launch for customer processes of a real estate companyRockel, Georg; Barth, Linard
2019Kundenstamm-Management : nach der Quirin-FormelBlock, Andreas
2019Akzeptanz von Dynamic Pricing : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer SkigebietenHeim, Nina; Müller, Steffen; Grob, Lea
2019Künstliche Intelligenz im MarketingSeiler, Roger; Klaas, Michael; Hari, Jürg J.
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2019Omnikanal-Vertrieb entlang der Customer JourneyMussak, Pirmin
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
2019Ambivalent consumer networks coping with conflictsKaiser, Ulrich; Kozinets, Robert V.; Kotowski, Wolfgang
2019Balancing tradition and innovation : assessment of new luxury hospitality business models and their implications on 5-star hotels in SwitzerlandFernandes, Luca; Duma, Fabio
2019“Dear Monica, thank you for your review” : the impact of hotel responses to online reviewsFurchheim, Pia; Müller, Steffen; Sponagel, Claudio; Collenberg, Anja
Results 1-15 of 22 (Search time: 0.005 seconds).