Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Person
Title
Issue Date
ZHAW Projects
Organisational Unit
Publication Type
Subject (DDC)
Subject
Keywords for Webfeeds
Series
ZHAW Magazines
Language
Deutsch
English
Sign on to:
My workspace
Receive email
updates
Edit Profile
ZHAW digitalcollection
Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Metadata reports
CSV (short)
RIS
BibTeX
Showing results 356 to 375 of 511
< previous
next >
Issue Date
Title
Involved Person(s)
2019
Social and environmental preferences : measuring how people make tradeoffs among themselves, others, and collective goods
Fleiß, Jürgen
;
Ackermann, Kurt Alexander
;
Fleiß, Eva
;
Murphy, Ryan O.
;
Posch, Alfred
2021
Social Commerce Report 2021 : Potenzialanalyse des Direct Checkout auf Facebook und Instagram für Onlinehändler
Zumstein, Darius
;
Bärtschi, Dominic
2011
Social Media : die 5 Erfolgsfaktoren
Berger, Verena
;
Ledergerber, Armin
2015
Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet
Müller, Steffen
;
Klaas, Michael
2013
Social media strategy : a step-by-step guide to building your social business
Lardi, Kamales
;
Fuchs, Rainer
2015
Social preferences, positive expectations, and trust based cooperation
Murphy, Ryan O.
;
Ackermann, Kurt Alexander
11-Nov-2014
Social value orientation : an analysis of measurement, form, predictive power, and malleability of social preferences
Murphy, Ryan
;
Diekmann, Andreas
;
Fischbacher, Urs
;
Böhm, Robert
;
Ackermann, Kurt Alexander
2021
Sorry I am still learning : active expectation management of chatbots
Haupt, Martin
;
Rozumowski, Anna
2018
Sportsponsoring als Employer-Branding-Tool
Hüttermann, Marcel
;
Bearth, Angela
;
Hannich, Frank
2015
Status Quo und Entwicklungspotential von Schweizer Unternehmen in Bezug auf die Serviceorientierung und Serviceentwicklung
Wehrli, Hans Peter
;
Dietl, Helmut Max
;
Rüeger, Brian
2019
Status quo, Entwicklungen und Trends im schweizerischen Lebensmittelhandel : eine Analyse unter besonderer Berücksichtigung der Auswirkungen des Markteintritts von Lidl Schweiz vor zehn Jahren
Müller, Steffen
;
Heim, Nina
;
Collenberg, Anja
2020
Steigerung der Datenteilbereitschaft in B2B als Grundlage für die Entwicklung von neuen, datenbasierten Services
Vogt, Helen
;
Ehrat, Matthias
;
Holler, Manuel
2021
Steigerung der Motivation zur Datenerfassung durch Gamification? : eine Untersuchung am Beispiel von Leader-, Punkte- und Community-Boards
Heim, Nina
;
Müller, Steffen
;
Lenggenhager, Vera Nina
;
Weiss, Flurina
Apr-2020
Die Stellenanzeige im Fokus
Scheidegger, Nicoline
;
Hannich, Frank
2015
Stereotypen in der Werbung : die implizite Einstellung zum weiblichen Taille-Hüfte-Verhältnis
Hari, Jürg J.
;
Rawitzer, Heike
;
Data, Rekha
2022
«Stimmt so» – Welche Faktoren beeinflussen das Trinkgeld? : Befragung der Schweizer Bevölkerung zu Motiven und Präferenzen beim Trinkgeld
Stadelmann, Marcel
2020
Stimmungsbild zu den Auswirkungen von Covid-19 auf die österreichische Versicherungswirtschaft : eine ad-hoc-Studie, durchgeführt von der ZHAW School of Management and Law und Mazars im Juni 2020
Barth, Sebastian
;
Bruer, Michaela
;
Zeier Röschmann, Angela
;
Fuchs, Rainer
2013
Storyselling : an experiment on storytelling at the product level
Hari, Jürg J.
;
Rawitzer, Heike
2020
Success factors of e-commerce : drivers of the conversion rate and basket value
Zumstein, Darius
;
Kotowski, Wolfgang
2020
Swiss Behavioral Econmics Studie : der Einsatz von Verhaltensökonomie in Schweizer Unternehmen - Fokus Marketing
Ackermann, Kurt Alexander
;
Heim, Nina
;
Collenberg, Anja
;
Lenggenhager, Vera Nina
;
Müller, Steffen
, et al