Title: Sportsponsoring als Employer-Branding-Tool
Authors : Hüttermann, Marcel
Bearth, Angela
Hannich, Frank
Published in : Marketing Review St. Gallen
Volume(Issue) : 35
Issue : 6
Pages : 76
Pages to: 83
Publisher / Ed. Institution : Thexis Verlag
Issue Date: 2018
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Type of review: Peer review (Publication)
Language : German
Subject (DDC) : 659: Advertising and public relations
Abstract: Sportsponsoring hat als Marketing-Tool gegenüber aktuellen und potenziellen Mitarbeitern an Aufmerksamkeit gewonnen. Wir konnten nachweisen, dass das hier vorgestellte Sponsoring-Engagement signifikante Auswirkungen auf das wahrgenommene Image, das Commitment gegenüber dem Unternehmen und die Arbeitszufriedenheit der Mitarbeiter hat.
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Article in scientific Journal
ISSN: 1865-6544
1865-7516
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15447
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.