Publication type: Contribution to magazine or newspaper
Title: Social Media : die 5 Erfolgsfaktoren
Authors: Berger, Verena
Ledergerber, Armin
Published in: Marketingtrends: Jahrbuch CRM Schweiz
Volume(Issue): 2011
Pages: 14
Pages to: 15
Issue Date: 2011
Publisher / Ed. Institution: Galledia
Language: German
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Schweizer Unternehmen halten sich im Einsatz von Social Media noch zurück, erkennen jedoch das Potenzial, das sich hinter den zahlreichen Internet-Plattformen verbirgt. Aktuelle Studien der Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften zeigen, dass weniger als zehn Prozent der Unternehmen in der Schweiz soziale Netzwerke systematisch für das Kundenbeziehungs-Management einsetzen. Ebenso öffnet sich nur knapp ein Drittel der Firmen in der Schweiz gegenüber seinen Kunden. Doch wie können Unternehmen das Potenzial und die unzähligen Anwendungsmöglichkeiten des Web 2.0 nutzen?
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/11237
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.