Publication type: Book part
Type of review: No review
Title: Social Media Manager : Markenbotschafter im Internet
Authors: Müller, Steffen
Klaas, Michael
Published in: Jobprofile im Marketing
Editors of the parent work: Müller, Steffen
Pages: 59
Pages to: 67
Issue Date: 2015
Series: SML essentials
Series volume: 4
Publisher / Ed. Institution: vdf Hochschulverlag
Publisher / Ed. Institution: Zürich
ISBN: 978-3-7281-3701-2
Language: German
Subjects: Marketing; Kommunikation; Social Media; Plattform
Subject (DDC): 658.8: Marketing management
Abstract: Wir müssen auf Facebook! So starten viele Unternehmen ihre Aktivitäten in Social Media, ohne sich Gedanken über die Einbindung in die Marketing- und Kommunikationsstrategie zu machen. Gleichzeitig sprechen unterschiedliche Anspruchsgruppen in Social Media über ihre Erfahrungen mit Produkten und Unternehmen. Dies erfordert einen professionellen Umgang mit Plattformen wie Facebook oder Twitter.
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/16974
Fulltext version: Published version
License (according to publishing contract): Licence according to publishing contract
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.