Browsing by Person huet

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 26  next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2016Brand analysis in sports using repertory grid technique : Grasshopper Club Zurich as a case studyBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Hari, Jürg J.
2019Components and outcomes of fan engagement in team sports : the perspective of managers and fansHüttermann, Marcel; Uhrich, Sebastian; Königstorfer, Jörg
2017Dimensionen von Customer Engagement im Sport : Ergebnisse einer qualitativen AnalyseHüttermann, Marcel
2019Directing tourist flow : an analysis of (Visitor) flows and implications for an applicationHüttermann, Marcel; Thimm, Tatjana; Hannich, Frank
2015E-Health, fitness trackers and wearables : use among Swiss studentsSeiler, Roger; Hüttermann, Marcel
Apr-2019eSports Schweiz 2019Hüttermann, Marcel
Oct-2019eSports Switzerland 2019 : a study by the Institute of Marketing Management under the direction of Marcel HüttermannHüttermann, Marcel
2019Exploring the behavioral relationships of fan engagementHüttermann, Marcel
2017Fan engagement value in team sport : service-dominant logic informed dimensionsHüttermann, Marcel; Uhrich, Sebastian; Königstorfer, Jörg
2018Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport : eine Fallstudienanalyse der Vereinsmarke FC St. PauliStröbel, Tim; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Nagel, Siegfried
2015Kundenbegeisterung durch MitarbeiterzufriedenheitHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2018Kundenbeziehungen emotionalisierenHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
2019Measuring and understanding fan engagement in team sportsHüttermann, Marcel
2017PredTour – predicting tourism movements : Analyse und Vorhersage von Besucherströmen in der Grenzregion BodenseeHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Haarmann, Jens
2019Requirements for future digital visitor flow managementHüttermann, Marcel; Thimm, Tatjana; Hannich, Frank; Bild, Christine
2017Sportsponsoring als Employer Branding ToolHüttermann, Marcel; Bearth, Angela; Kälin, Roman
2018Sportsponsoring als Employer-Branding-ToolHüttermann, Marcel; Bearth, Angela; Hannich, Frank
2016Status Quo, aktuelle Trends und Erfolgsfaktoren im KundenbeziehungsmanagementBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger, et al