Search


Results 1-15 of 39 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2022MarktforschungMüller, Steffen
2022Was sind Kunden zu zahlen bereit? : ein Vergleich der Open-Ended-, Gabor-Granger- und Van-Westendorp-MethodeMüller, Steffen; Heim, Nina; Matthys, Stefan
2022Integration der AufgabenRüeger, Brian; Klaas, Michael; Müller, Steffen; Graf, Sandro
25-Mar-2021Jedem Review seine gezielte AntwortMüller, Steffen; Collenberg, Anja; Furchheim, Pia
2021Taking the conversation offline? : the impact of response strategies on potential hotel guestsFurchheim, Pia; Collenberg, Anja; Müller, Steffen
2021Measuring emotions in customer relationships : can NEV replace NPS?Müller, Steffen; Seiler, Roger; Völkle, Melanie
2021Should hotels take the conversation offline? : the impact of different responses to online reviews on potential guestsFurchheim, Pia; Collenberg, Anja; Müller, Steffen
3-Sep-2020Wie die Speisekarte den Kauf steuertCoray, Giacun Alexander; Müller, Steffen; Heim, Nina
28-May-2020In der Schweiz fühlt sich der Gast sicherMüller, Steffen; Heim, Nina
2020Pricing : Prinzipien und Prozesse der betrieblichen PreispolitikDiller, Hermann; Beinert, Markus; Ivens, Björn; Müller, Steffen
2020Online-Feedback ist nur halbe WahrheitMüller, Steffen
2019Akzeptanz von Dynamic Pricing : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer SkigebietenHeim, Nina; Müller, Steffen; Grob, Lea
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen
2019Freundlich bleiben zahlt sich ausMüller, Steffen; Furchheim, Pia
2019“Dear Monica, thank you for your review” : the impact of hotel responses to online reviewsFurchheim, Pia; Müller, Steffen; Sponagel, Claudio; Collenberg, Anja
Results 1-15 of 39 (Search time: 0.005 seconds).