Search


Results 1-12 of 12 (Search time: 0.008 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2021A customer-centric search for triggers as a basis for marketing automation service designHannich, Frank; Kaya, Tania; Hüttermann, Marcel
2020Trigger-based Marketing : Tiki-Taka im digitalen KundenbeziehungsmanagementHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
15-Oct-2018Swiss Marketing Leadership Studie 2018 : Geschwindigkeit vs. BeständigkeitRüeger, Brian; Hannich, Frank; Hüttermann, Marcel; Fuchs, Rainer; Suvada, Adrienne, et al
2018Kundenbeziehungen emotionalisierenHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2018Die Inszenierung von Markenerlebnissen im Sport : eine Fallstudienanalyse der Vereinsmarke FC St. PauliStröbel, Tim; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Nagel, Siegfried
2017Swiss Marketing Leadership Studie 2017 : Emotionen in einer digitalisierten WeltHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Müller, Steffen, et al
Jan-2016Swiss Marketing Leadership Studie 2016 : digitale Transformation im MarketingHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Klaas, Michael, et al
2016Brand analysis in sports using repertory grid technique : Grasshopper Club Zurich as a case studyBissig, Patrick; Hüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Hari, Jürg J.
2015Kundenbegeisterung durch MitarbeiterzufriedenheitHannich, Frank; Hüttermann, Marcel
2015Zufriedene Kunden im FokusHüttermann, Marcel; Hannich, Frank; Müller, Steffen
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Forestier, Céline, et al
2015Marketing ist FührungsaufgabeHüttermann, Marcel; Rüeger, Brian; Hannich, Frank
Results 1-12 of 12 (Search time: 0.008 seconds).
  • previous
  • 1
  • next