Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-5027
Title: Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer Unternehmen
Authors : Hannich, Frank
Fuchs, Rainer
Rüeger, Brian
Hüttermann, Marcel
Forestier, Céline
Müller, Steffen
Vogt, Helen
Seiler, Roger
Kubli, Carolina
Kübler, David Lucien
Extent : 62
Publisher / Ed. Institution : ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Issue Date: 2015
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Language : German
Subjects : Marketing; Studie; Trends; Leadership
Subject (DDC) : 658.8: Marketing management
Abstract: Marketing ändert sich fundamental und sollte in modernen Unternehmen eine steuernde Funktion in Richtung Kunden- und Marktorientierung einnehmen. Vor diesem Hintergrund entschied sich das Institut für Marketing Management der ZHAW School of Management and Law zu einer Fusion der beiden bewährten Studienformate «Swiss CRM» und «Swiss Product Management» und veröffentlicht erstmalig die «Swiss Marketing Leadership Studie».
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Publication type: Working Paper – Expertise – Study
DOI : 10.21256/zhaw-5027
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/15373
Appears in Collections:Publikationen School of Management and Law

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2015_Hannich_Swiss_Marketing_Leadership_Studie_2015.pdf1.84 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.