Search


Results 1-15 of 15 (Search time: 0.021 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
5-Dec-2023Should Net Promoter Score be supplemented with other customer feedback metrics? : an empirical investigation of Net Promoter Score and emotions in the mobile phone industryMüller, Steffen; Seiler, Roger; Völkle, Melanie
2022Extended reality in the world wide web : investigating and testing the use cases of WebVR manualsSeiler, Roger; Widmer, Daniel
2022Anforderungen an eine Smart City Plattform : eine qualitative UntersuchungBrunner Schmid, Karin; Seiler, Roger; Koruna, Stefan; Schmid, Pascal
2021Chatbots, conversational interfaces, and the stereotype content modelSeiler, Roger; Schär, Annemarie
2021Proposal of a methodology for the sustainability assessment of cryptocurrenciesNäf, Marco; Keller, Thomas; Seiler, Roger
2020Kurzbeitrag Mixed Reality (MR) in der Lehre : eine Übersicht mit Exkurs zu ersten Anwendungen in der WirtschaftsinformatikSeiler, Roger; Koruna, Stefan
2019Digitales Toolkit BWL-Studierende : Emerging Technologies virtualisiertSeiler, Roger; Koruna, Stefan
2019Usage and acceptance of drone technology in healthcare : exploring patients and physicians perspectiveKrey, Mike; Seiler, Roger
2019Flexibilisierung der Hochschulbildung durch MOOCs : Disruption oder IntegrationKoruna, Stefan; Zbinden, Michael; Seiler, Roger
2017Source credibility model, source attractiveness model and match-up-hypothesis : an integrated modelSeiler, Roger; Kucza, Gunther
2017Deal or no deal? : assessing the daily deal shopperBeurer-Züllig, Bettina; Seiler, Roger
2015Swiss Marketing Leadership Studie 2015 : Status Quo und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Fuchs, Rainer; Rüeger, Brian; Hüttermann, Marcel; Forestier, Céline; Müller, Steffen; Vogt, Helen; Seiler, Roger; Kubli, Carolina; Kübler, David Lucien
2014Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Scherrer, Corinne; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Müller, Steffen; Hüttermann, Marcel; Kübler, David Lucien; Stadelmann, Martin
2013Die Auswirkungen der Vertrauenswürdigkeit eines Online-Shops auf die Ziele des eCRM : unter besonderer Berücksichtigung des transaktionalen und relationalen KundenwertsMyrach, T.; Schauer, H.; Seiler, Roger
2013Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer UnternehmenHannich, Frank; Rüeger, Brian; Gehring, Bettina; Seiler, Roger; Comolli, Lucia; Kübler, David Lucien; Wüthrich, Adrian
Results 1-15 of 15 (Search time: 0.021 seconds).
  • previous
  • 1
  • next