Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-965
Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Swiss CRM 2013 : Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen
Authors: Hannich, Frank
Rüeger, Brian
Gehring, Bettina
Seiler, Roger
Comolli, Lucia
Kübler, David Lucien
Wüthrich, Adrian
DOI: 10.21256/zhaw-965
Issue Date: 2013
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subject (DDC): 650: Management
Abstract: Die aktuelle Swiss CRM Studie beleuchtet den Status Quo sowie die Trends des CRM in der Schweiz. Der Schwerpunkt der diesjährigen Ausgabe liegt im Bereich Customer Experience Management. Dabei wird erstmals nicht nur die Unternehmenssicht, sondern auch die Kundenperspektive am Beispiel von drei teilnehmenden Unternehmen abgefragt.
Further description: Studie
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/965
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZHAW_Brosch_Studie_Swiss_CRM_GzD2.pdf4.5 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.