Please use this identifier to cite or link to this item: https://doi.org/10.21256/zhaw-963
Publication type: Working paper – expertise – study
Title: Swiss CRM 2014: Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen
Authors: Hannich, Frank
Rüeger, Brian
Scherrer, Corinne
Gehring, Bettina
Seiler, Roger
Müller, Steffen
Hüttermann, Marcel
Kübler, David Lucien
Stadelmann, Martin
DOI: 10.21256/zhaw-963
Issue Date: 2014
Publisher / Ed. Institution: ZHAW Zürcher Hochschule für Angewandte Wissenschaften
Publisher / Ed. Institution: Winterthur
Language: German
Subject (DDC): 650: Management
Abstract: Die Swiss CRM Studie 2014 befasst sich mit dem Schwerpunktthema kooperatives CRM. Auch dieses Jahr umfasst die Studie den Status Quo sowie die Trends des CRM in der Schweiz.
Further description: Studie
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/963
Departement: School of Management and Law
Organisational Unit: Institute of Marketing Management (IMM)
Appears in collections:Marketing

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZHAW_IMM_Studie_Swiss_CRM_2014.pdf2.61 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.