Search


Results 16-29 of 29 (Search time: 0.005 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleInvolved Person(s)
14-May-2013Methoden der sensorischen und hedonischen AnalytikBongartz, Annette
Jan-2013Design for all - ein Konzept für die Zielgruppen von morgen?Bongartz, Annette; Brombach, Christine
201312th international olive oil award - Zurich 2013Bongartz, Annette
9-Sep-2012The important role of sensory evaluation in the development of novel multifunctional ingredientsSych, Janice Marie; Popp, Stephan; Bongartz, Annette; Mathias, Mathias; Grattepanche, Franck
2012Sensorik-LexikonBongartz, Annette; Cezanne, Marie-Louise; Fallscheer, Tamara; Hunfeld, Bernd; Mittag, Kathrin, et al
201211th international olive oil award - Zurich 2012Bongartz, Annette
May-2011ECROPOLIS : Transparency in sensory properties and consumer expectations in organic foodBarylko-Pikielna, Nina; Bendini, Alessandra; Bongartz, Annette; Buchecker, Kirsten; Cezanne, Marie-Louise, et al
201110th international olive oil award - Zurich 2011Bongartz, Annette
20109th international olive oil award - Zurich 2010Bongartz, Annette
Feb-2009Sagen können wie es schmeckt : ein neues innovatives Aromarad hilft die Sprachlosigkeit bei der Beschreibung von Brotgeschmack zu überwindenKleinert, Michael; Bongartz, Annette; Raemy, Esther
2009Profis testen Olivenöl : QualitätsprüfungBongartz, Annette
20098th international olive oil award - Zurich 2009Bongartz, Annette
2007Für den ersten Eindruck gibt es keine zweite Chance : Konsequenzen für LebensmittelBongartz, Annette
2006Natives OlivenölBongartz, Annette
Results 16-29 of 29 (Search time: 0.005 seconds).