Title: Für den ersten Eindruck gibt es keine zweite Chance : Konsequenzen für Lebensmittel
Authors : Bongartz, Annette
Proceedings: Herausforderung Qualität : Erfolgswege zur Profilierung im Markt
Pages : 165
Pages to: 178
Conference details: DLG-Lebensmitteltage, Frankfurt und Bad Soden, Deutschland, 26.-27. September, 2007
Publisher / Ed. Institution : DLG-Verlag
Publisher / Ed. Institution: Frankfurt am Main
Issue Date: 2007
License (according to publishing contract) : Licence according to publishing contract
Type of review: Not specified
Language : German
Subjects : Erwartungshaltung; Sensorik; Konsument; Physiologie
Subject (DDC) : 664: Food technology
Departement: Life Sciences und Facility Management
Organisational Unit: Institute of Food and Beverage Innovation (ILGI)
Publication type: Conference Poster
ISBN: 978-3-7690-4201-6
URI: https://digitalcollection.zhaw.ch/handle/11475/4258
Appears in Collections:Publikationen Life Sciences und Facility Management

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.