Browsing by Organisational Unit Institut für Marketing Management (IMM)

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  

Showing results 9 to 28 of 507 < previous   next >
Issue DateTitleInvolved Person(s)
2023Accounting for preferences and beliefs in social framing effectsBernold, Elizabeth; Gsottbauer, Elisabeth; Ackermann, Kurt A.; Murphy, Ryan O.
2021Active expectation management in chatbot conversationsHaupt, Martin; Rozumowski, Anna
13-Aug-2021Advocacy for a citizen‐centric rule of law agenda : how do we bring the rule of law to life?Merdzanovic, Adis; Nicolaidis, Kalypso
2023AI maturity and business model toolkitHoller, Manuel; van Giffen, Benjamin; Seifert, Frank; Mahendra Mistry, Nimesh; Reinshagen, Maya
2022Aktivitäten, Partnerschaften und Ressourcen im analogen und digitalen MarketingWyss, Saskia
2022Aktuelle Herausforderungen im MarketingRüeger, Brian
2013Ein aktuelles Forschungsprojekt der ZHAW : Erkenntnisse aus einem Feldexperiment auf dem ZHAW-CampusGraf, Sandro
2019Akzeptanz von Dynamic Pricing : eine Untersuchung am Beispiel von Schweizer SkigebietenHeim, Nina; Müller, Steffen; Grob, Lea
2019Ambivalent consumer networks coping with conflictsKaiser, Ulrich; Kozinets, Robert V.; Kotowski, Wolfgang
20-May-2016An e-mail embedded software prototype for knowledge managementHoller, Manuel; Übernickel, Falk; Brenner, Walter
2014An integrated web experiment tool using open source softwareSeiler, Roger; Miesler, Linda
2019App launch for customer processes of a real estate companyRockel, Georg; Barth, Linard
2021Applications of blockchain technology in marketing : a systematic review of marketing technology companiesStallone, Valerio; Wetzels, Martin; Klaas, Michael
2016Are risk or benefit perceptions more important for public acceptance of innovative food technologies : a meta-analysisBearth, Angela; Siegrist, Michael
14-Feb-2024Aspects for implementations of decentralized autonomous organizations (DAO) in SwitzerlandCaviezel, Moë; Spychiger, Florian; Stallone, Valerio
2011Auf dem Weg zu Service Excellence : den Spagat zwischen Komplexitätsreduktion und Individualisierung meisternKansy, Simone; Tüscher, Peter; Lucco, Andreas
2014Auf der Agenda : Durchbruch bei CRM-LösungenScherrer, Corinne; Hannich, Frank
2018Aufbau von Customer Engagement bei der New Belgium Brewing CompanyRellstab, Rolf; Rozumowski, Anna
2016Augmented and virtual reality the new silver bullet of marketing? : an overview of applications with the AIDA modelSeiler, Roger; Klaas, Michael
2019Augmented Reality und Virtual Reality im Premium- und Luxus-RetailHarren, Benjamin; Seiler, Roger; Müller, Steffen